Dostava izdelkov
Dostavo izdelkov za nas opravljata podjetji GLS, Pošta Slovenije in trgovec sam, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost naročenega blaga, pri čemer se kupec izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Za nedobavo blaga, ki je bil ustrezno predan dobavitelju, vendar ni bil predan kupcu, ne odgovarjamo. V tem primeru rešujte situacijo z dobaviteljem direktno.
Strošek dostave
Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.
Strošek dostave znaša 3,99 eur.
Osebni prevzem
Kupci lahko kupljeno blago osebno prevzamejo na sedežu trgovca in ob naročilu to tudi označijo. V tem primerov stroškov dostave ni. Kupce naprošamo, da pred osebnim prevzemom na sedežu trgovca obvezno preverijo točnost in dobavljivost naročenih artiklov na telefonski številki +386 40 488 996 ali na e-naslovu info@bosonogisvet.si, saj lahko prihaja do napak v zalogi.
Dobavni rok
Rok dostave je odvisen od posameznega naročila oziroma vrste blaga in dobavnih rokov dobaviteljev.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi v skladišču trgovca, je praviloma od 1 do 3 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje, pri čemer se blago praviloma odpremi še isti dan ob izpolnjenih pogojih za dostavo.
Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana do 12. ure, bodo odposlana še isti dan. Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana po 13.00 uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oziroma naslednji delovni dan, v primeru naročila izven dostavnih dni dostavljavcev.
Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja. Kupec je o dostavi obveščen z obvestilom o odpremi. Dostava se vrši na naslov, ki ga kupec vnese ob oddaji naročila.
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
Vračilo blaga
V primeru odstopa od pogodbe, je to možno znotraj 14 dni od prejema paketa. Kupec najprej obvesti trgovca na telefonski številki +386 40 488 996 ali na e-naslovu info@bosonogisvet.si ter nato artikel vrne ali pošlje po pošti na sedež trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca.
Rok za vračilo kupljenih izdelkov je v 14ih dneh od oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Stroške vračila blaga krije kupec. Izdelke je potrebno pomeriti v notranjih prostorih. Čevlji morajo biti nenošeni in brez vidne obrabe. Vrniti jih je potrebno v originalni embalaži. Vračila prejeta s poštnimi nalepkami prilepljenimi neposredno na škatlo oziroma embalažo čevljev ne bomo obdelali in bodo vrnjeni na vaš naslov. Izdelke z vidno obrabo ali poškodbo ni mogoče vrniti. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde.
Vračilu mora biti vedno priložen tudi račun, saj se v nasprotnem primeru vračilo ne sprejme.
Vračilo kupnine
Vračilo kupnine se upošteva le za artikle, ki niso bili kupljeni v času akcij in popustov. Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca, ki ga mora kupec sporočiti vključno z ostalimi osebnimi podatki. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
V primeru ko izplačilo kupnine ni mogoče, se kupcu kupnina vrne v obliki vrednostnega bona ali kot menjavo za drug artikel.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Menjava
Menjav direktno ne izvajamo, zato za več informacij poglejte pod “Vračila”. V kolikor pa nam izdelek pošljete nazaj in bi želeli kupnino menjati za drug izdelek, vas ob tem bremeni ponoven strošek poštnine v višini 3,99 €.