Dostava in vračila

Dostava izdelkov

Dostavo izdelkov za nas opravljata podjetji GLS, Pošta Slovenije in trgovec sam, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost naročenega blaga, pri čemer se kupec izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Za nedobavo blaga, ki je bil ustrezno predan dobavitelju, vendar ni bil predan kupcu, ne odgovarjamo.

Strošek dostave

Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.

Strošek dostave znaša 3,99 eur. 

Osebni prevzem
Kupci lahko kupljeno blago osebno prevzamejo na sedežu trgovca in ob naročilu to tudi označijo. V tem primerov stroškov dostave ni. Kupce naprošamo, da pred osebnim prevzemom na sedežu trgovca obvezno preverijo točnost in dobavljivost naročenih artiklov na telefonski številki +386 40 488 996 ali na e-naslovu info@bosonogisvet.si, saj lahko prihaja do napak v zalogi.

Dobavni rok

Rok dostave je odvisen od posameznega naročila oziroma vrste blaga in dobavnih rokov dobaviteljev.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi v skladišču trgovca, je praviloma od 1 do 3 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje, pri čemer se blago praviloma odpremi še isti dan ob izpolnjenih pogojih za dostavo.

Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana do 12. ure, bodo odposlana še isti dan. Naročila izdelkov, ki so na zalogi in bodo oddana po 13.00 uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oziroma naslednji delovni dan, v primeru naročila izven dostavnih dni dostavljavcev.   

Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja. Kupec je o dostavi obveščen z obvestilom o odpremi. Dostava se vrši na naslov, ki ga kupec vnese ob oddaji naročila.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu. 

Stroški dostave

Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.

Strošek dostave znaša 3,99 eur. 

Vračilo blaga  

V primeru odstopa od pogodbe, kupec najprej obvesti trgovca na telefonski številki +386 40 488 996 ali na e-naslovu info@bosonogisvet.si ter nato artikel vrne ali pošlje po pošti na sedež trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov trgovcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je štirinajst (14) dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v štirinajstih (14) dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni oz. primerni embalaži. 

Vračilo kupnine

Potrošnik mora ob odstopu od pogodbe trgovcu sporočiti vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je le ta odprt).

Vračilo kupnine lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Košarica